Reklama
  • Piątek, 24 października (12:00)

    Składniki na 2 porcje: ● pół kapusty pekińskiej ● dość twarda gruszka ● 10-15 orzechów włoskich ● 10 dag sera lazur z niebieską pleśnią; Dresing: ● 6 łyżek wody ● 6 łyżek oliwy extra vergin ● sól ● pieprz ● 2 łyżeczki posiekanego koperku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 października (13:00)

    ✔ Makaronowa z buraczkami Ugotuj do miękkości 3 duże buraki. Obierz je z łupinek i pokrój w kostkę. Przygotuj 20 dag grubego makaronu (kolanka, kokardki albo świderki) wg przepisu na opakowaniu. Odcedź, osącz, wystudź. Na patelni zrumień 4 łyżki pestek słonecznika. Składniki sałatki wymieszaj. Skrop 4 łyżkami octu balsamicznego i 4 łyżkami oliwy. Przypraw solą oraz pieprzem. Posyp zieleniną. ✔ Warzywna z kaszą gryczaną i fetą

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 października (10:00)

    Składniki: 100 g orzechów włoskich • 3 pęczki zwykłej natki pietruszki • pęczek karbowanej natki pietruszki • czerwona cebula • łyżka białego octu winnego • 30 g suszonych żurawin • 2 łyżki oliwy • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 października (10:00)

    Składniki: słoik pieczarek marynowanych, słoik papryki marynowanej, 5 ogórków konserwowych, 3 ząbki czosnku, ok. pół kg filetów śledziowych, 5 łyżek łagodnego keczupu, 3 łyżki sosu chili, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 października (10:00)

    Składniki: brokuł, op. sera feta, 3 łyżki śmietany 18-proc. , 2 łyżki majonezu, vegeta, pieprz, bazylia, 2 ząbki czosnku, płatki migdałowe.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 października (12:00)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag obranej dyni, 1 paczka mieszanych sałat, 20 dag śliwek, 2-3 łodygi selera naciowego, sól, pieprz, 1/2 szklanki majonezu, 2 łyżki śmietany, sok z połówki cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 października (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 4 ziemniaki, 1 główka sałaty, 6–8 pomidorków, 2 tosty. Do sosu: 1 pęczek bazylii, 5 łyżek orzeszków piniowych, 2 ząbki czosnku, 1 szkl. oliwy, 5 łyżek parmezanu, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 października (08:05)

    Składniki: opakowanie mieszanki sałat, ok. 20 dag sera typu feta, 2 gruszki, garść zielonych oliwek, 8 dag szynki parmeńskiej, kilka pomidorków koktajlowych, sos vinegret.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 30 września (15:05)

    Składniki: 25 dag filetów z łososia, 2 pomarańcze, seler naciowy, olej, sól, pieprz, opcjonalnie: sałata albo świeże liście szpinaku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 września (11:05)

    Składniki na 6 porcji: 2-3 nieduże buraki, 4 jajka, pół główki sałaty lodowej (lub innej), 1 cebula, pół pęczka koperku, 200 ml jogurtu naturalnego, sok z połowy cytryny, sól, pieprz, cukier.

    Czytaj więcej Komentarzy:0