Reklama
  • Wczoraj, 30 września (13:05)

    Składniki na 4 porcje: • mały brokuł • 3 łodygi selera naciowego • 15 dag śliwek • sól • pieprz • 4 łyżki majonezu • 2 łyżki jogurtu naturalnego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 września (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 główka sałaty rzymskiej, 1 puszka kukurydzy,1 puszka czerwonej fasolil 15 dag fety,  4 pomidory, 2 czerwone cebule, 1 cytryna,1 łyżka octu winnego, 3 łyżki oliwy lub oleju, sól, pieprz, kruszone suszone chili

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 września (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 4 kolby kukurydzy, 3 czerwone cebule, 20 dag listków szpinaku, 6 brzoskwiń, 1 pęczek rzodkiewek, 15 dag sera feta, 10 dag borówek amerykańskich, 1 pęczek natki pietruszki, 1/2 pęczka szczypiorku, 4 łodygi tymianku, 1 limonka, 2 łyżki nasion słonecznika, 2 łyżki startego parmezanu, 5 dag miękkiego masła, 2 łyżki płynnego miodu, olej, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:10)

    Składniki na 6 porcji: 1 szkl. ryżu, pół kostki bulionowej, 4 parówki, 4 łyżki majonezu, 2 łyżki śmietany, po pół strąka żółtej, zielonej i czerwonej papryki, 1 cebula cukrowa, sól, pieprz, zioła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:10)

    Składniki: 1/2 opakowanie makaronu typu kolanka, 1 średnia wędzona makrela, 1 czerwona cebula, sól, 1 puszka kukurydz, 1/2 pęczka natki, pieprz, 3 łyżki majonezu, olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:06)

    Składniki: 12 kromek bułki pszennej, 20 dag piersi kurczaka, 10 dag sera typu feta, 20 dag pomidorków czereśniowych, 1 mały ogórek, oliwa, sok z cytryny, sól, 2 ząbki czosnku, pieprz, koperek, bazylia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:06)

    Składniki: 6 dużych pomidorów, 1 puszka tuńczyka w oleju, 1 cebula, 1/2 puszki kukurydzy, 2-3 łyżki kaparów (lub marynowanego zielonego pieprzu), sól, pieprz, majonez do smaku, koperek

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:06)

    Składniki: 4 dojrzałe gruszki, jabłko, 1 cytryna, 1 garść liści rukoli, 5 dag sera z niebieską pleśnią, 5 dag orzechów włoskich, 5 łyżek oleju, 2 łyżki miodu, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:06)

    Składniki: 1 mała sałata rzymska, 1 duża cebula cukrowa, 2 winne jabłka, 2-3 łodygi selera naciowego, 10 dag orzechów włoskich, 4 łyżki majonezu, 2 łyżki jogurtu, sól, pieprz, sok z cytryny, cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:06)

    Składniki: 2 duże marchewki, 2 jabłka, 5 dag borówek kanadyjskich, 10 dag orzechów pekan, 1/2 pęczka natki, 4 łyżki oleju, 3 łyżki soku z pomarańczy, sól, pieprz, imbir

    Czytaj więcej Komentarzy:0