Reklama
  • Dzisiaj, 29 lipca (11:40)

    Składniki na 4 porcje: 1 główka kruchej sałaty, 1 puszka fasoli białej, 1 puszka fasoli czerwonej, 1 puszka kukurydzy, 3 grube parówki, 1 pęczek dymki, sól, pieprz, 2 łyżki soku z cytryny, 2 łyżki białego octu winnego, 3 łyżki oleju, 1 łyżeczka musztardy Dijon lub 2-3 łyżeczki innej, ziarenka zielonego pieprzu do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 28 lipca (15:00)

    Składniki: 20 dag paluszków krabowych, pęczek rzodkiewek, 2 ogórki, op. makaronu ryżowego, pęczek koperku, sól, pieprz, cebula, kilka łyżek majonezu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 28 lipca (13:05)

    Składniki na 3-4 porcje: 1 opakowanie rukoli (10 dag), 3-4 liście sałaty lodowej, 2 -3 średnie pomidory, ½ średniego kalafiora, garść kiełków, 1 bagietka, 2-3 łyżki masła, 1-2 ząbki czosnku, 3 łyżki oliwy z oliwek, 1 łyżka miodu, 2 łyżki octu winnego, 1 łyżeczka musztardy, 1 łyżeczka cukru

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 28 lipca (10:00)

    Składniki na 4 porcje: ■ pół kg bobu ■ pół małej główki sałaty lodowej ■ 10 dag szynki wędzonej w plastrach ■ mała cebula ■ papryka ■ ząbek czosnku ■ pęczek koperku ■ sól ■ pieprz ■ 2 łyżki masła ■ ostra papryka

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 lipca (14:00)

    Składniki na 4 porcje: 4 żółte i czerwone grejpfruty,  150 g wędzonego łososia,  2 łyżki miodu,  2 łyżki oleju sezamowego,  gałązka kolendry

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 lipca (14:00)

    Składniki na 4 porcje: 300 g liści młodego szpinaku,  garść małych liści sałaty lodowej, 200 g sera pleśniowego,  2 gruszki, 1 jabłko,  100 g łuskanych orzechów włoskich,  Dressing:  2 łyżki octu jabłkowego,  2 łyżki soku z cytryny,  4 łyżki oliwy, 1 łyżeczka miodu,  2-3 łyżki wody,  sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 lipca (13:00)

    Składniki na 2 porcje: 2-3 duże pomidory, 1 cukinia, 2 ząbki czosnku, 3 łyżki oliwy, kilka gałązek tymianku, sól, pieprz, 10 dag sera typu feta, sok wyciśnięty z 1/2 cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 lipca (11:05)

    Składniki: 5 jajek, 5-6 pomidorków koktajlowych, 10 dag kiełków rzodkiewki, 4 rzodkiewki, pół ogórka, 10 dag twarogu, 3 łyżki jogurtu naturalnego, pół pęczka szczypiorku, sól, pieprz. Sos: łyżka ma jonezu, 2 łyżki jogurtu naturalnego, 2 łyżki musztardy, kilka kropli soku z cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 lipca (15:00)

    Składniki na 4-6 porcji: 50 dag ugotowanego i obranego bobu, 20 dag niebieskiego sera pleśniowego, 1/2 opakowania chleba tostowego, 2-3 łyżki majonezu, sól, pieprz, 1/2 łyżeczki soku z cytryny, 2 łyżki oliwy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 lipca (10:00)

    Pół kg piersi kurczaka, 1/4 kapusty pekiń skiej, 4 pomidory, op. sera feta, 2 ząbki czosnku, po 4 łyżki majonezu i jogurtu typu greckiego, słodka i ostra papryka, sól, pieprz, przy prawa do gyrosa, olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0