Reklama
  • 1 godz. 27 minut temu

    Składniki na 4 porcje: 25 dag ulubionego makaronu, 50 dag brokułów, 20 dag wędzonej szynki, 1 cebula sałatkowa, 1 czerwona papryka, 3 gałązki selera naciowego, sól, pieprz, olej, sok z cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 29 stycznia (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 3 duże marchewki, 1 pietruszka, 1 mały seler, 4 duże ziemniaki, 10 dag szynki + kilka plastrów do dekoracji, 3 jabłka, 1 szklanka groszku zielonego, 200 ml majonezu, sól, pieprz, natka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 29 stycznia (11:05)

    Składniki dla 4 osób: 4 filety z solonych śledzi • 4 ugotowane buraki • czerwona cebula • sos winegret: 2 łyżki octu winnego lub soku z cytryny • cukier • 1/3 szklanki oleju • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 29 stycznia (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 4 płaty śledziowe, po 2 ćwikłowe buraki – czerwone i białe, 1/2 czerwonej cebuli, oliwa, 6 listków cytrynowej bazylii, sok z cytryny, cukier, sól, pieprz grubo mielony.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 stycznia (08:05)

    • 20 dag szynki • 10 dag żółtego sera • 10 dag sera pleśniowego • papryka czerwona• sałata • 2 pomarańcze • Sos: 4 łyżki oleju • 2 łyżki octu winnego lub soku z cytryny • łyżka miodu • łyżeczka musztardy • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 26 stycznia (12:00)

    Składniki: • paczka roszponki • opakowanie chudego sera feta • duża czerwona cebula • dojrzały granat. Sos: • oliwa z oliwek • sos balsamiczny • pieprz • sól • miód • pół pomarańczy. Dodatkowo: garść orzechów włoskich.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 stycznia (15:00)

    Składniki: op. paluszków krabowych, czerwona cebula, pół pęczka szczypiorku, ogórek, puszka kukurydzy, 2 łyżki jogurtu naturalnego, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 stycznia (12:00)

    Składniki: 16 mrożonych krewetek bez pancerzyków i głów, 1,2 kg ziemniaków, 1 czerwona papryka, 1 żółta papryka, sól, po 3-4 gałązki bazylii, tymianku i oregano, 4 ząbki czosnku, 20 dag majonezu, 20 dag gęstego jogurtu naturalnego, pieprz, 2 łyżki soku cytrynowego, 2 łyżki oleju, pół pęczka rukoli.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 stycznia (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 2-3 duże ugotowane ziemniaki, 3 filety śledziowe osączone z oleju, 1 średnia cebula, 4 średnie ugotowane marchewki, 3 małe ugotowane buraki, 1 łyżeczka chrzanu, 4 łyżki majonezu, 4 łyżeczki posiekanego szczypiorku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 22 stycznia (13:00)

    Składniki: 50 dag makaronu, 40 dag pieczarek, 2 cebule , sól, oregano, kawałek imbiru, garść oliwek, 5 pomidorków koktajlowych, oliwa z oliwek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0