Reklama
  • Wtorek, 19 maja (14:05)

    Składniki: 2 jajka, 10 dag mrożonego groszku, 6 łyżek majonezu, 6 łyżek gęstej kwaśnej śmietany, 6 łyżek mleka, 2 łyżki białego octu winnego, sól, pieprz kajeński, 1/2 pęczka szczypiorku, 1 słoik (720 ml) szparagów, 8 pomidorków koktajlowych, 20 dag sera camembert, 12 liści sałaty masłowej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 maja (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 kg ziemniaków, 20 dag czerwonych buraków, 2 pęczki dymki, 1 szkl. śmietany, 5 łyżek białego octu winnego, 2 pęczki rzodkiewki, kilka kwiatów szczypiorku, kilka płatków kwiatu bratka, sól i pieprz do smaku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 maja (13:05)

    40 dag ziemniaków, 50 dag zielonej fasolki szparagowej (mrożonej), 12 małych pomidorków. Na sos pesto: 2 duże pęczki bazylii, 3 łyżki pestek słonecznika, 2 ząbki czosnku, 5 dag parmezanu, 1/2 szkl. oliwy, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 18 maja (10:00)

    Składniki na 6 porcji: ■ sałata masłowa ■ mozzarella ■ truskawki ■ białe i zielone szparagi ■ pomidorki koktajlowe ■ winogrona ■ cukinia ■ gotowy sos francuski ■ kwiaty bratka ■ sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 maja (15:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 40 dag piersi indyka ● szklanka ryżu długoziarnistego ● łyżka płatków migdałowych ● łyżka rodzynek ● 2 pomarańcze ● cytryna ● puszka groszku ● sól ● pieprz ● koperek

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 maja (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 2 garści mieszanki sałat z botwinką, 1 puszka tuńczyka w oleju, 3 jajka, 2 małe cebule, 5–6 rzodkiewek, 1 pęczek szczypiorku przyprawy: sól morska, świeżo mielony czarny pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 13 maja (13:05)

    Składniki na 4-5 porcji: 1 opakowanie rukoli, 20 dag grillowanej lub gotowanej piersi z kurczaka, 1 pomarańcza, 1 mała cebula, 1-2 łyżki oliwy, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 maja (11:05)

    Składniki: po 2 kolby czerwonej i żółtej cykorii, 1 duże kwaskowe jabłko, 20 dag selera korzeniowego, 30 dag sera pleśniowego, 20 dag orzechów włoskich, sok wyciśnięty z 1/2 cytryny, 6 łyżek oliwy, 5 łyżek octu winnego, szczypta cukru, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 5 maja (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag dojrzałych truskawek, 4 listki rzymskiej sałaty, pieprz, 2 łyżki oleju, 1 awokado , 6 dag parmezanu, 1 strąk chili, 1 łyżka marynowanego zielonego pieprzu, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 5 maja (14:05)

    Składniki na 6 porcji: po pół pęczka białych i zielonych szparagów, 4 jajka, sól, 1 opakowanie mieszanych sałat, 20 dag wędzonego łososia, 2 ząbki czosnku, 4-5 łyżek oleju, pieprz, sok z cytryny, miód zmielony

    Czytaj więcej Komentarzy:0