Reklama
  • Wczoraj, 28 sierpnia (13:05)

    Składniki: seler (ok. 40 dag), 3 gruszki, 8 dag suszonej żurawiny, sok z cytryny, jogurt naturalny (15 dag), 2 łyżki majonezu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 28 sierpnia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 400 g filetów z matiasów, 300 g zielonej fasolki, 2 szalotki, 1 jabłko, 1 papryczka chilli, garść liści młodego szpinaku, kiełki groszku, 1 cytryna, sól,  pieprz. Sos: 100 g sera rokpol, 2 łyżki oliwy, 50 ml bulionu warzywnego, 1 opak. rzeżuchy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 27 sierpnia (14:05)

    Składniki: ●2 soczyste jabłka ●1/2 melona miodowego ●1/2 opakowania rukoli ●150 g koziego twarożku (może być także zwykły) ●oliwa z oliwek ●cytryna ●szczypta czarnuszki do posypania

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 sierpnia (15:05)

    Składniki dla 4 osób: Mix sałat • 30 dag boczku wędzonego • średnia cebula • 2 opakowania małych kulek mozzarelli • 2 łyżki oleju • 8 łyżek oliwy z oliwek • 3 łyżki soku z cytryny • ząbek czosnku • pół łyżeczki miodu • pół łyżeczki ziół prowansalskich • pół łyżeczki musztardy • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 sierpnia (15:05)

    Składniki dla 4 osób: sałata • 30 dag bobu • 3 pomidory • 10 dag sera żółtego • 2 łyżeczki oleju • łyżeczka soku z cytryny • ząbek czosnku • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 sierpnia (15:05)

    Składniki dla 4 osób: szklanka kaszy gryczanej • pół puszki groszku konserwowego • czerwona papryka • pomarańczowa papryka • cebula • 2 łyżki masła klarowanego • natka pietruszki • majeranek • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 sierpnia (15:05)

    Składniki dla 4 osób: Puszka tuńczyka w sosie własnym • 2 jajka • czerwona cebula • 30 dag pomidorów koktajlowych • kilka łyżek czarnych oliwek • mała sałata • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 sierpnia (08:06)

    Skład na 6 porcji: ● 2 kabaczki, 5 pieczarek, 2 łyżki orzeszków pinii, 8 pomidorków cherry, 1 sałata masłowa, świeżo mielony pieprz Sos: 3 łyżki oliwy z oliwek, sok z połowy cytryny, 1 łyżeczka cukru, 1/2 łyżeczki soli, 2-3 ząbki czosnku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 21 sierpnia (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 puszka tuńczyka w oleju, 2 niewielkie pomidory, 1 ogórek wężowy, 2 dymki ze szczypiorem, 2 łyżki pokrojonych oliwek, 10 dag zielonej fasolki, 2 łyżki oliwy, 1 łyżka octu winnego, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 21 sierpnia (08:06)

    Składniki: puszka tuńczyka w sosie własnym, 2 awokado , 1/2 pora (zielona część), pieprz, 3 gałązki koperku, sok z cytryny, łyżka oliwy

    Czytaj więcej Komentarzy:0