Reklama
  • Czwartek, 30 lipca (10:00)

    Składniki na 6-8 porcji: 1 słoik selera konserwowego, 3 jajka, 1/2 ananasa z puszki, po 1 papryce czerwonej i żółtej, 1 puszka kukurydzy, 1 cebula dymka, 5 dag rodzynek, 5 łyżek majonezu, sól, pieprz, kilka liści sałaty karbowanej do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 lipca (10:00)

    Składniki na 6-8 porcji: 1 sałata (albo kapusta pekińska), 1 ogórek wąż, 2 pomidory, 1 pęczek rzodkiewki, 1 puszka kukurydzy, 1 cebula, 3 łyżki oliwy, 1 łyżka octu winnego, 1 łyżeczka musztardy, sól, pieprz. Dekoracja: 1 mały pomidor, 4 rzodkiewki, 1/4 czerwonej cebuli.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 lipca (10:00)

    Składniki na 2 porcje: 20 dag wędzonego łososia, 1/2 paczki makaronu świderki, 30 dag pomidorków koktajlowych, 1 ogórek wąż, 1 pęczek rzodkiewek, 4 łyżki majonezu, po 1 łyżeczce octu winnego i musztardy, sól, pieprz, cukier, 1 ząbek czosnku, zioła prowansalskie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 lipca (10:00)

    Składniki: ● 1/2 kg arbuza ● nieduży melon ● 1/2 puszki brzoskwiń ● łyżka miodu ● sok z 1/2 limonki ● 1/2 szklanki soku z winogron ● kilka listków mięty

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lipca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: ● pół główki młodej kapusty ● 2 pojedyncze piersi kurczaka ● łyżka masła ● łyżka oliwy z oliwek ● przyprawa gyros ● 4 ogórki kiszone ● 2 duże pomidory ● 200 ml jogurtu greckiego ● sos sałatkowy ziołowy ● 10 dag sera żółtego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lipca (15:05)

    ✓ 4 porcje • przygotowanie: 15 min • 110 kcal/porcja • 2 zł/porcja duży pęczek natki pietruszki, garść listków mięty, 2 dojrzałe, ale twarde pomidory, 3 łyżki drobnej kaszy bulgur (może być też kuskus), biała cebula, sok wyciśnięty z 1/2 cytryny, 3-4 łyżki oliwy, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 lipca (14:05)

    Składniki na 2 porcje: 2 dojrzałe, miękkie banany, 20 dag dojrzałych, słodkich truskawek, 1/2 szkl. pistacji, kilka listków świeżej mięty , 3 łyżki płynnego miodu, najlepiej wielokwiatowego, 1/2 sparzonej cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 lipca (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag małych pomidorków (mogą też być koktajlowe), 1 ogórek sałatkowy, 1 nieduża czerwona cebula , 3–4 garście liści młodego szpinaku, 15 dag jogurtu naturalnego, 2 łyżki chudego majonezu, 2 większe ząbki czosnku, sól, świeżo mielony czarny pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 lipca (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 10 dag młodego szpinaku, spora garść rukoli, 1 op. różnych sałat, 2 pomidory, 1 ogórek sałatkowy, 1 żółta papryka, 40 dag grillowanego filetu z piersi kurczaka, 4 grzanki z pszennej bułki, garść wło- skich orzechów. Na sos: 4 łyżki oliwy, 2 czubate łyżeczki musztardy, 1 łyżeczka miodu, 1 ząbek czosnku. Przyprawy: sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 lipca (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 60 dag młodego szpinaku, 50 dag truskawek, 20 dag sera pleśniowego, (np. gorgonzola), 10 dag żółtego sera, 10 dag orzechów laskowych albo orzeszków piniowych. Na sos winegret: 5 łyżek oliwy, 1 łyżka wody albo octu owocowego, 1 ząbek czosnku, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0