Reklama
  • Poniedziałek, 29 sierpnia (11:05)

    Składniki dla 4 osób. Sałatka: puszka tuńczyka • czerwona papryka • 2 kiwi • garść roszponki • kiełki fasoli mung • mieszanka sałaty • liście czerwonej bazylii • 2 łyżki rzeżuchy • pieprz • sól. Sos: 2 łyżki oliwy • łyżka soku z cytryny • 2 łyżeczki miodu • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 sierpnia (11:05)

    Składniki dla 4 osób: mała cukinia • 2 świeże ogórki • pęczek zielonych szparagów • 2 jajka • pęczek rzodkiewek • 10 dag orzechów piniowych • kilka kwiatów stokrotki • kilka kwiatów rumianku • kilka gałązek natki pietruszki • 2 łyżki masła klarowanego • szczypta cukru • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 sierpnia (11:05)

    Składniki dla 4 osób. Sałata: 20 dag szynki parmeńskiej • mieszkanka sałat • melon • 10 dag sera masdamer • sok z limonki • główka czosnku • łyżka oliwy z oliwek • sól • pieprz. Sos: 3 łyżki oleju • 3 łyżki wody • łyżeczka miodu • sok z cytryny • sól • kolorowy pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 25 sierpnia (13:05)

    Składniki: 1 pierś z kurczaka,  sól, pieprz,1 łyżka octu balsamicznego, 3 łyżki oliwy, 1 łyżka sosu balsamico, 1 łyżeczka przyprawy greckiej, 1 bakłażan, 1 cukinia, 5 pomidorków koktajlowych  1 tofu naturalne,  1 opakowanie rukoli, 20 oliwek zielonych nadziewanych papryką , 5 suszonych pomidorów, olej. SOS: 1/2 łyżeczki musztardy, 4 łyżki oliwy z oliwek, 4 łyżki wody, 1 ząbek czosnku, 1/2 łyżeczki bazylii, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 18 sierpnia (15:05)

    Składniki na 4 porcje: ■ 40 dag piersi kurczaka ■ paczka roszponki ■ 3 łodygi selera naciowego ■ papryka ■ 1,5 pomarańczy ■ masło klarowane ■ sól ■ pieprz. Sos: ■ 5 łyżek jogurtu naturalnego i majonezu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 18 sierpnia (13:05)

    Składniki: garść szpinaku , 10 dag malin, 2 czerwone cebule, 10 dag sera feta. Miętowy winegret: łyżka posiekanej mięty, łyżka miodu, 3 łyżki oliwy, 2 łyżki soku z cytryny, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 17 sierpnia (13:00)

    Składniki na 4 porcje: ● 400 g piersi z kurczaka ● 125 g roszponki ● 3 łodygi selera naciowego ● 1 papryka ● puszka kukurydzy ● 1,5 pomarańczy ● masło klarowane ● sól ● pieprz ● przyprawa do kurczaka; SOS: ● 5 łyżek jogurtu naturalnego ● 5 łyżek majonezu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 16 sierpnia (13:06)

    Składniki dla 2 osób. Sałatka: 2 garście mieszanki sałat • 5 kiełbasek • pół puszki soczewicy konserwowej lub gotowanej • pół puszki ciecierzycy konserwowej lub gotowanej • łodygi selera naciowego • liście świeżej bazylii • sól • pieprz. Sos: 2,5 łyżki oliwy • 1 łyżka soku z cytryny • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 11 sierpnia (14:00)

    Skład na 4 porcje: ● cukinia ● czerwona papryka ● żółta papryka ● 2 czerwone cebule ● 4 ząbki czosnku ● po 1/2 łyżeczki suszonych oregano, tymianku, bazylii i rozmarynu ● 5 łyżek oliwy z oliwek ● 2–3 łyżki soku z cytryny ● sól i pieprz do smaku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 10 sierpnia (08:05)

    Sałata: pół główki młodej kapusty • pęczek rzodkiewek • 2 cebule dymki • pół pęczka koperku • pół pęczka pietruszki • sól • pieprz. Sos: olej słonecznikowy • 3 łyżki soku z cytryny • łyżeczka cukru • szczypta estragonu • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0