Reklama
  • Środa, 22 kwietnia (13:00)

    Składniki: cebula, 40 dag ziemniaków, 2 jabłka, 20 dag szynki konserwowej, 1/2 gotowanego selera, 2 kiszone ogórki, puszka groszku, majonez, 3 jajka ugotowane na twardo l sól, pieprz, szczypiorek

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 kwietnia (13:05)

    Składniki: pęczek rzodkiewki, sałata frisée, pęczek rukoli, pęczek szczypiorku, 150 g pomidorków cherry, 200 g mozzarelli w małych kulkach, kiełki do dekoracji. Sos: 2 łyżki oliwy, łyżka musztardy, 2 łyżki bulionu warzywnego (z kostki), 4 ząbki czosnku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 kwietnia (08:00)

    Składniki: ● pęczek botwinki ● 1/2 kg ziemniaków ● cebula ● 2 łyżki majonezu ●2 łyżki jogurtu natur. ● sól, pieprz, cukier ● łyżeczka octu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 kwietnia (15:05)

    60 dag ziemniaków, 1 cebula, 4 łyżki oleju, 200 ml bulionu warzywnego, 6–8 łyżek octu owocowego, 1 pęczek rzodkiewek, 40 dag wędliny (gotowanej szynki, białej kiełbasy, wędzonego boczku), 1 ogórek sałatkowy, 1 łyżka cukru, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 kwietnia (10:00)

    Składniki na 4 porcje. Zakupy podstawowe: 4 garście świeżej rukoli, 1 opakowanie sera camembert (wykorzystałam naturalny, ale może być też np. z pieprzem, ziołami albo papryką), 12 pomidorków koktajlowych, 2 pomarańcze średniej wielkości, 8 cieniutkich plasterków szynki parmeńskiej, olej lniany (ew. rzepakowy) Przyprawy: po 1/2 łyżeczki suszonych ziół: rozmarynu, bazylii, tymianku, oregano, majeranku (oczywiście będzie równie pysznie, jeśli użyjemy świeżych ziół)

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 kwietnia (13:00)

    Składniki: 20 dag soczewicy, ząbek czosnku l 2 listki laurowe, 10 przekrojonych na pół pomidorków koktajlowych, 4 gałązki szczypioru pokrojonego na kawałki, sól, pieprz, kawałek sera koziego Sos: 2 łyżeczki musztardy dijon, 2 łyżeczki syropu klonowego, 4 łyżeczki oliwy z oliwek, 2 łyżeczki soku z cytryny, 2 łyżki posiekanego koperku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 kwietnia (14:05)

    Składniki na 6 porcji: pół świeżego ananasa, paczka ryżu, po pół puszki kukurydzy i czerwonej fasoli, papryka czerwona, puszka tuńczyka, 8 pomidorków koktajlowych, 3 gałązki pietruszki, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 kwietnia (14:05)

    Składniki na 4 porcje: miks sałat z roszponką, pół czerwonej papryki, 20 dag pomidorków, mozzarella, cebula czerwona, pół ogórka; Sos: po łyżce oleju z pestek moreli i octu winnego, cukier, pieprz, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 marca (14:00)

    Składniki na 6 porcji: 2 szklanki ryżu, podwójny filet kurczaka, marchew, czerwona papryka, 2 cebule, 10 pieczarek , 3 grzybki mun, przyprawa do chińszczyzny, olej , sos sojowy, cukier, pieprz, ostra papryka , świeża kolendra

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 marca (14:00)

    Składniki na 6 porcji: 2 marchwie, por, natka pietruszki, mango, seler naciowy, 1/4 szklanki octu ryżowego, pół szklanki świeżego soku pomarańczowego, łyżka miodu lipowego, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0