Reklama
  • Piątek, 5 września (10:05)

    Zamiast klasycznego drugiego dania, możesz podać sycącą sałatkę z niedrogą wędliną (np. drobiową z zatopionymi warzywami, mortadelą). Połącz ją np. z sałatą, pomidorami, dymką, skrop ulubionym sosem. Serwuj z pieczywem.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 3 września (12:00)

    Składniki: 2 filety z piersi kurczaka, op. sałaty, 6 suszonych pomi dorów, 12 pomidorków koktajlo wych, 6 rzodkiewek, 15 czarnych oliwek. Marynata: 4 łyżki oliwy, 2 łyżki octu winnego, po łyżce miodu, musztardy i soku z cytryny, 2 ząbki czosnku, zioła prowansalskie, kolorowy pieprz, tymianek, bazylia. Sos: łyżka musztardy, 4 łyżki oliwy, 2 łyżki octu winnego, koperek, natka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 3 września (12:00)

    Składniki: 2 pęczki rzodkiewki, pęczek dymki, ogórek wężo wy, garść orzechów włoskich, 4 jajka, kubek gęstego jogurtu naturalnego (typu greckiego), sól, pieprz, cukier.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 1 września (11:05)

    Składniki: szklanka kaszy kuskus, bulion warzywny lub drobiowy, 3/4 szklanki mrożonego groszku, pół pęczka młodej dymki, pęczek rzodkiewek, pół op. fety, sos sałatkowy ziołowy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 1 września (11:01)

    Składniki: 1/2 główki sałaty lodowej 2 buraczki 2 jajka, cebula sok z 1/2 cytryny, sól, pieprz 200 ml jogurtu naturalnego świeży koperek

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 1 września (11:01)

    Składniki: Mały filet z kurczaka i olej do smażenia, średnie jabłko, ok. 10 dag liści roszponki i kilka listków endywii, po 2 łyżki oliwy, drobnego cukru i octu jabłkowego, 15 dag serka wiejskiego, kilka połówek orzechów włoskich lub pekan

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 1 września (11:01)

    Składniki: 2 pomidory, mozzarella, ok. 20 dag rukoli, dymka, 8 czarnych oliwek, 6 łyżek oliwy, 2 łyżki octu winnego, łyżeczka miodu, łyżka musztardy francuskiej sól, kolorowy tłuczony pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 sierpnia (15:05)

    SKŁADNIKI: 200 g sera typu halloumi (może być też oscypek) • 200 g zielonej fasolki szparagowej • 3 łyżeczki oliwy • łyżeczka soku z cytryny • 1 i 1/2 łyżeczki musztardy typu Dijon • puszka soczewicy • 50 g liści szpinaku • sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 sierpnia (15:05)

    Składniki ✓ 500 g pomidorków koktajlowych ✓ 2 cebule szalotki ✓ 100 g sera typu feta ✓ 1/3 szklanki posiekanej natki pietruszki ✓ 1/4 szklanki syropu z granatów (kupisz w sklepach z produktami orientalnymi, ok. 15 zł) ✓ 2 łyżki oliwy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 sierpnia (15:05)

    SKŁADNIKI: 4 ziemniaki • 3 marchewki • 2 pietruszki • 1/4 selera • 3 kiszone ogórki • 2 kwaśne jabłka • cebula • 100 g zielonego groszku • 3 jajka ugotowane na twardo SOS: 1/2 szklanki majonezu • 2 łyżki musztardy • sok z cytryny • cukier, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0