Reklama
  • Czwartek, 21 sierpnia (14:00)

    Składniki na 4-5 porcji: Na sałatkę: 1 podwójna pierś kurczaka, około 10 dag jasnych winogron, 3 brzoskwinie, ½ melona np. Galia, Na dressing: 5 łyżek oliwy z oliwek, 1 łyżka białego octu winnego, 1 łyżka miodu, 1 łyżka soku z limonki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 sierpnia (14:00)

    Składniki na 4 porcje: Na sałatkę: 1 opakowanie rukoli (10 dag), 4 filety z piersi indyka, 30 dag truskawek Na dressing: 3 łyżki oliwy z oliwek, 1 łyżka miodu, 2 łyżki octu winnego (jabłkowego lub cytrynowego), 1 łyżeczka musztardy francuskiej (z gorczycą), 1 łyżeczka cukru, sól, biały pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 sierpnia (14:00)

    Składniki na 4 porcje: 3-4 płaty śledziowe (matias), 4 średnie ziemniaki, 1 średnia cebula, 2 kwaskowe jabłka, 4 średnie ogórki konserwowe, 2 łyżki majonezu, 3 łyżki gęstego jogurtu naturalnego np. greckiego, 1 łyżka musztardy, sok z ½ cytryny, sól, świeżo mielony pieprz, 4 bułki kajzerki, 4 liście sałaty

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 sierpnia (14:00)

    Składniki na 4 porcje: ½ opakowania rukoli, ½ małego arbuza, 10 dag pomidorków koktajlowych, 2 czerwone cebule, 1 opakowanie sera feta, 1 limonka, 1 kieliszek białego wina wytrawnego, 1 łyżka octu jabłkowego, 1 łyżeczka miodu, skórka otarta z ½ cytryny, grubo mielony pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 20 sierpnia (14:00)

    Skład na 5 porcji: ● 100 g wędzonego łososia, 5 jajek, 5 ziemniaków, 3 marchewki, mały kawałek korzenia selera, 3 ogórki kiszone, puszka kukurydzy, puszka groszku zielonego, majonez, sól, pieprz, łyżeczka ostrej musztardy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 sierpnia (11:05)

    Składniki: 4 pomarańcze, łyżka jogurtu naturalnego, 4 garście drobnego makaronu, np. kokardki, 2 łyżki majonezu, puszka kukurydzy, 30 dag szynki, 5 plastrów ananasa z puszki lub świeżego, kawałek czerwonej papryki, sól, pieprz, natka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 sierpnia (15:00)

    Składniki na 2-3 porcji: 1/2 opakowania makaronu (świderki lub kokardki), 1 brokuł, 1 żółta papryka, 15 dag wędzonej szynki, sól, pieprz, 4 łyżki majonezu, 2 łyżki jogurtu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 13 sierpnia (12:05)

    ●2 ugotowane np. w bulionie lub wędzone piersi kurczaka ●1/2 świeżego ananasa lub krążki ananasa z puszki ●puszka kukurydzy ●surowy ogórek ●majonez light ●sól, pieprz, ew. cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 13 sierpnia (12:05)

    SZASZŁYKI Pomidorki koktajlowe ponadziewaj na przemian z kulkami sera mozzarella oraz listkami bazylii na szpadki szaszłykowe. Skrop oliwą z oliwek i ew. octem balsamicznym. W POMIDORACH Duże pomidory zetnij z góry i wydrąż, natnij. Ścięte kawałki pokrój, połącz z pokrojoną mozzarellą i bazylią. Nadziej pomidory, skrop oliwą i ew. octem balsam. NA GRZANKACH Na małych grzankach ułóż po plasterku pomidora, po plastrze sera mozzarella, po listk

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 12 sierpnia (10:05)

    Składniki na 6 porcji: 50 dag zielonej fasolki szparagowej, po kilka liści różnych sałat (masłowej, lodowej, endywii, radicchio), 8 małych pomidorków, 60 dag żółtego sera w kawałku (twardego, np. edamskiego), trochę oleju do posmarowania tacek. Do sosu winegret: 5 łyżek oliwy, 2–3 łyżki octu winnego, 1 łyżka musztardy sarepskiej, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0