Reklama
  • Poniedziałek, 12 grudnia 2016 (13:06)

    Składniki dla 4 osób: 1/2 kg buraczków czerwonych, 1/2 słoika ogórków kiszonych, 1 mały słoik pieczarek marynowanych, 1/2 puszki kukurydzy, 1/2 puszki groszku zielonego, 1 jogurt naturalny, 2 łyżki majonezu, 2 pomidory, liście zielonej sałaty, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 12 grudnia 2016 (13:05)

    ● 2 chlebki pita ● pęczek rzodkiewek ● 250 g pomidorków koktajlowych, pomarańczowych ● ogórek ● 2 łodygi selera naciowego ● czerwona cebula ● 400 g białej fasolki z puszki ● kawałki upieczonego kurczaka ● 1/4 szklanki oliwy ● 2 łyżki soku z cytryny ● łyżeczka miodu ● sól, pieprz ● 1/2 szklanki listków mięty ● ziarenka z całego granatu ● 2 łyżeczki sumaku (przyprawa z kuchni arabskiej, sklepy orientalne).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 8 grudnia 2016 (15:00)

    Składniki: 40 dag wędzonego łososia w kawałku, 2 szalotki, 2 łyżki oliwy, 10 dag kaparów, awokado, limonka, kiełki groszku, koperek, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 8 grudnia 2016 (13:05)

    Po 2 papryki i marchewki, po 2 buraczki i małe cukinie, 50-60 dag miąższu dyni, po kilka liści różnych sałat: rukoli, roszponki, radicchio, 20 dag sera feta, 5 łyżek oliwy, 3 łyżki octu winnego, sól, pieprz, zioła prowansalskie, olej do polania warzyw.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4-5 porcji: po 3 garście listków botwinki i rukoli, 1/3 pęczka natki pietruszki, 4 plasterki świeżego ananasa, 1/3 szkl. obranych białych porzeczek, 1/3 szkl. pokruszonego sera bałkańskiego, 1 pierś kurczaka, 2 plastry szynki wędzonej, 1/2 łyżki miodu, 1 łyżka oliwy, 1 łyżeczka sezamu; sos: 3 łyżki oleju z pestek winogron, 1 łyżeczka octu winnego, 1 łyżeczka konfitury porzeczkowej, szczypta rozmarynu, świeżo zmielony kolorowy pieprz, sól, natka do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 1/3 główki czerwonej kapusty, 3 buraki, 15 dag wędzonego boczku w kawałku, 20 dag pikantnej kiełbasy, 1 łyżeczka suszonego tymianku, 1 łyżeczka suszonego majeranku, szczypta mielonego kminku, 1 listek laurowy, 1/2 cytryny, 1 łyżka oleju rzepakowego, sól; sos: 3 łyżki oleju rzepakowego, 1 łyżka octu winnego, 2 łyżeczki musztardy, szczypta cukru

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 5-6 dużych liści sałaty rzymskiej, 2 pomidory, 1 czerwona cebula, 2/3 szkl. orzechów włoskich,1 jajko na twardo, 40 dag piersi z indyka, 2 łyżki mielonego siemienia lnianego,1 łyżeczka kurkumy, 1/2 łyżeczki mielonej słodkiej papryki, sól, pieprz,olej. Sos: 3 łyżki oleju rzepakowego,1 łyżeczka miodu,1/2 łyżeczki mielonej ostrej papryki, 1 ząbek czosnku, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag makaronu (najlepiej o zabawnej formie, np. w kształcie zwierzaków), 15 dag chudej wędliny (np. szynki konserwowej) w plasterkach, 15 dag pomarańczowego sera mimolette lub innego łagodnego żółtego, 1/2 czerwonej papryki, 10 cienkich plasterków cukinii,1 łyżka masła; sos: 3 łyżki oliwy,1 łyżeczka soku z cytryny, 2 łyżeczki ziół prowansalskich, 1 ząbek czosnku, sól, świeże zioła do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 małe piersi z kaczki, 15 dag zielonej fasolki szparagowej (może być mrożona), 3 jajka, 10-12 małych pomidorków, 1/2 główki zielonej karbowanej sałaty, kilka gałązek karbowanej natki pietruszki, 3-4 łyżki białego wytrawnego wina, 2 łyżki masła klarowanego lub oleju kokosowego, 2 łyżeczki musztardy z całymi ziarnami gorczycy, 1/3 łyżeczki cukru, 1 łyżeczka suszonego rozmarynu, szczypta suszonego majeranku, biały pieprz, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 3-4 średnie ziemniaki, 15 dag szynki konserwowej, 1/2 szkl. zielonego mrożonego groszku, 1/3 główki sałaty lodowej, 2-3 liście sałaty radicchio lub lollo rosso, 2-3 gałązki posiekanego grubego szczypiorku lub dymki qlistki melisy do dekoracji, 1/3 łyżeczki cukru qszczypta soli; dressing: 3-4 łyżki majonezu, 2 łyżki naturalnego jogurtu, 1/2 łyżeczki łagodnej musztardy, 1 korniszon qszczypta granulowanego czosnku, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0