Reklama
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 małe piersi z kaczki, 15 dag zielonej fasolki szparagowej (może być mrożona), 3 jajka, 10-12 małych pomidorków, 1/2 główki zielonej karbowanej sałaty, kilka gałązek karbowanej natki pietruszki, 3-4 łyżki białego wytrawnego wina, 2 łyżki masła klarowanego lub oleju kokosowego, 2 łyżeczki musztardy z całymi ziarnami gorczycy, 1/3 łyżeczki cukru, 1 łyżeczka suszonego rozmarynu, szczypta suszonego majeranku, biały pieprz, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 3-4 średnie ziemniaki, 15 dag szynki konserwowej, 1/2 szkl. zielonego mrożonego groszku, 1/3 główki sałaty lodowej, 2-3 liście sałaty radicchio lub lollo rosso, 2-3 gałązki posiekanego grubego szczypiorku lub dymki qlistki melisy do dekoracji, 1/3 łyżeczki cukru qszczypta soli; dressing: 3-4 łyżki majonezu, 2 łyżki naturalnego jogurtu, 1/2 łyżeczki łagodnej musztardy, 1 korniszon qszczypta granulowanego czosnku, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 5 dag listków rukoli, 15 dag małych pieczarek, 15 dag wędzonego boczku w plasterkach, 2 małe buraki, 1 mała ostra papryczka, 1 łyżeczka oleju, 2 ząbki czosnku, po 1/2 łyżeczki mielonej słodkiej papryki i majeranku. Dressing: 3 łyżki oleju z pestek winogron, 1 łyżeczka musztardy rosyjskiej, 1/2 łyżeczki soku z cytryny, po szczypcie chili i cukru, sól, czarny pieprz, 1 łyżka oleju rzepakowego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 30 dag wątróbek drobiowych, po 2 garści listków botwinki i zielonej sałaty, np. rzymskiej, 1 pomarańcza, 2 średnie buraki, 1/2 pęczka grubego szczypioru, 1 szkl. mleka, 2 łyżki masła, 2 łyżki oliwy, 1/2 cytryny; dressing: 2 łyżki oliwy, po 1 łyżeczce musztardy dijon, płynnego miodu i konfitury malinowej, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 listopada 2016 (14:05)

    Składniki (4 porcje): ● 250 g młodego szpinaku lub mieszanka sałat ● 200 g dyni ● 60 g sera pleśniowego typu rokpol lub gorgonzola ● pestki dyni ● olej dyniowy lub oliwa ● sól ● pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 listopada 2016 (14:05)

    Składniki (4 porcje): ● 300 g jarmużu ● 5 rzodkiewek ● 80 g suszonej żurawiny ● 50 g orzechów włoskich ● sok z 1/4 cytryny ● 5 łyżek oliwy ● łyżeczka miodu ● sól ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 listopada 2016 (13:05)

    Składniki:  2 jabłka  1 łyżka soku z cytryny  1 średni seler  3/4 szklanki pokrojonych na połówki winogron lub 1/3 szklanki rodzynek lub 1/3 szklanki suszonych żurawin  1/2 szklanki grubo posiekanych orzechów włoskich  3/4 szklanki majonezu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 28 listopada 2016 (14:00)

    Składniki: puszka gruszek w zalewie, garść uprażonych orzeszków pinii, ser z niebieską pleśnią, miks sałat. Miętowy winegret: łyżka posiekanej mięty, łyżka miodu, 3 łyżki oliwy, 2 łyżki soku z cytryny, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 25 listopada 2016 (08:05)

    Składniki dla 4 osób: 200 g sera typu rokpol lub lazur • 3 dojrzałe awokado • cykoria • kilka orzechów włoskich • suszone pomidory • liście rukoli • 2 łyżki oliwy • łyżeczka octu balsamicznego • 1/3 cytryny • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 24 listopada 2016 (09:05)

    Składniki: 1 podwójna pierś kurczaka, 4 ząbki czosnku, 1/4 główki kapusty, 10 dag kuskusu, 4 garści szpinaku baby, 1/2 szkl. czarnych oliwek bez pestek, 3 łyżki czerwonej słodkiej papryki, ocet balsamiczny, oliwa (może być smakowa), sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0