Reklama
  • Środa, 5 kwietnia (13:05)

    Składniki: 30 dag białej fasoli (np. jaś), 1/3 szklanki rodzynek, 1 duża cebula, 5 dag orzechów włoskich, 1-2 ząbki czosnku, kilka łyżek oleju, 1 pęczek szczypiorku, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 kwietnia (13:05)

    Składniki: 2 duże buraki, 1 dojrzałe awokado, 15 dag sera z niebieską pleśnią, garść rukoli, 3 dag orzechów włoskich, 1/3 szklanki oliwy, 2 łyżki soku z pomarańczy, sól, pieprz, ocet winny

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 kwietnia (13:05)

    Składniki: 3 pomidory, 2 strąki papryki, 1 długi ogórek sałatkowy, 1 czerwona cebula, 20 dag sera bałkańskiego, pół szklanki czarnych oliwek, 4 łyżki oliwy, sól, pieprz, cukier, czosnek, cytryna, zioła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 kwietnia (13:05)

    Składniki: 1 szklanka kaszy mazurskiej, 2 pomidory, 1 słoiczek suszonych pomidorów w oleju, 1 cebula, 2 łyżki orzechów włoskich, 1 łyżka oregano, 1 ząbek czosnku, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 kwietnia (13:05)

    Składniki: 1,5 szklanki kaszki bulgur, 1 cebula, pół pora, 2 pomidory, 1 ogórek, 1 pęczek natki, kilka listków świeżej mięty, olej, cytryna, 3 ząbki czosnku, sól, pieprz, kumin

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 marca (13:05)

    Składniki dla 4 osób. Sałatka: • 15 dag makaronu penne • 4 łyżki czarnych oliwek • pół kostki sera feta • 4 pomidory • pęczek bazylii • 20 dag fasoli Jaś • sól • pieprz. Sos: sok z cytryny • łyżka octu winnego • 2 łyżki oliwy • szczypta cukru • sól • pieprz ziołowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:2
  • Poniedziałek, 13 marca (13:00)

    Składniki: 3 pomidory, 2 awokado, 150 g twarogu, 200 g ostrego żółtego sera, sok z cytryny, sól, pieprz ziołowy, majonez.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 marca (13:00)

    Składniki: 250 g makaronu rurki, puszka tuńczyka w sosie własnym, kilka liści sałaty, garść czarnych oliwek, 3-4 jajka ugotowane na twardo, 1/3 szklanki oliwy z oliwek, świeżo mielony czarny pieprz, sól, tymianek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 marca (13:00)

    Składniki: szklanka suchej zielonej soczewicy, żółta pap ryka, czerwona papryka, 10 pomidorków koktajlowych, ząbek czosnku, mały por , ser typu parmezan, kiełki rzodkiewki, olej, sól, pieprz, kminek, oregano.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 marca (15:05)

    Składniki: mała cukinia, czerwona papryka, czerwona cebula, słoik konserwowej fasolki szparagowej, kilka suszonych pomidorów, 100 g sera feta, 100 g podsuszanej cienkiej kiełbasy. Sos: 5 łyżek oliwy z oliwek, ½ łyżeczki ziół prowansalskich, ¼ łyżeczki granulowanego czosnku, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0