Reklama
  • Środa, 1 marca (09:05)

    Składniki: 60 dag ziemniaków , 2 cebule, 4 marchewki, słoiczek majonezu, słoiczek startych buraków, 5 pokrojonych filetów śledziowych, szczypiorek, sól, oliwa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 lutego (13:00)

    Składniki na 6 porcji: ● puszka soczewicy gotowanej na parze ● 5 plastrów papryki konserwowej ● woreczek ryżu ● puszka tuńczyka w sosie własnym ● pół świeżego ananasa ● natka pietruszki ● po łyżce majonezu i jogurtu greckiego ● 5 suszonych pomidorów suszonych ● sól ● pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 24 lutego (08:00)

    Skład na 6 porcji: ● 2 małe buraki ● dojrzałe awokado ● 2 podwójne filety śledziowe w zalewie octowej ● 6 łyżek majonezu ● 4 jaja ● cytryna ● oliwa ● natka ● sól i pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 24 lutego (08:00)

    Składniki: garść szpinaku, mrożone maliny, 10 dag szynki konserwowej, 2 czerwone cebule, 10 dag sera feta. Sos: łyżka posiekanej mięty, łyżka miodu, oliwa, 2 łyżki soku z cytryny, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

    ✓Do warzywnego torcika możesz użyć różnego rodzaju warzyw, ale także sera lub usmażonego kurczaka. ✓ Sałatki, które serwujesz w porze obiadu, podaj z sosem na bazie majonezu, bo jest on bardziej sycący. Natomiast sałatki, które przygotujesz na kolację, możesz podać z sosem winegret lub innym na bazie oliwy. ✓Sałatki polewaj sosem i posól na kilka chwil przed ich podaniem na stół. Wtedy sałatka będzie wyglądała i smakowała świeżo i smacznie. ✓Sałatkę na tak szczególne świ

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

    Składniki dla 6 osób. Sałatka: 3 garście mieszanki sałat • 15 dag makaronu kokardki • 6 jajek • czerwona papryka lub 2 pomidory • 4 łyżki groszku zielonego konserwowego • sól • pieprz. Sos: 3 łyżki majonezu • 2 łyżki śmietany 18 proc. • łyżka jogurtu naturalnego • pół ząbku czosnku • szczypta ziół prowansalskich • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

    Składniki dla 6 osób: 2 puszki tuńczyka w sosie własnym • puszka groszku konserwowego • 2 łyżki serka ricotta lub mascarpone • 2 awokado • łyżeczka octu balsamicznego • sok z cytryny • gałązki rozmarynu • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

    Składniki dla 4 osób. Sałatka: 3 granaty • 3 pomidory • pomarańcza • 2 żółte papryki • czerwona cebula • seler naciowy • świeża kolendra • natka pietruszki • sól • pieprz. Sos: sok z połowy cytryny • 2 łyżki oliwy z oliwek • szczypta cukru • sól • pieprz ziołowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (10:00)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag ziemniaków , 1 mała czerwona cebula, 5 dag migdałów, 2/3 szklanki pokrojonych w kostkę marynowanych buraczków, 30 dag marchewki, 1 twarde i słodkie jabłko, 1 paczka miksu sałat, garść rukoli, po 2 łyżki musztardy francuskiej, płynnego miodu naturalnego, oleju słonecznikowego, sól, świeżo mielony pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (10:00)

    Składniki na 10 porcji: 30 dag sera pleśniowego typu Lazur, 2 twarde i słodkie jabłka np. Jonagold, 1/2 puszki kukurydzy, 1 czerwona papryka, 1/2 pęczka natki pietruszki, 2 łyżki majonezu, sól, pieprz, sok z cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0