Reklama
  • Czwartek, 2 marca (11:05)

    Składniki na 4 porcje: puszka fasoli czerwonej, puszka kukurydzy, 1 duża papryka, 1 cebula czerwona, 1 cebula dymka, 30 dag wcześniej ugotowanego makaronu, 4 łyżki oliwy z oliwek, 2 łyżki octu winnego, sól, pieprz, zioła suszone (np. bazylia, oregano).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (11:00)

    Zapiekankę serwuj z warzywkami. Najlepsze są porwane liście sałat połączone np. z pokrojonymi pieczonymi burakami, marynowaną papryką, pomidorkami koktajlowymi... Taką kompozycję wystarczy skropić odro biną oliwy smakowej. Jak ją przygotować? Oto pomysły! Rozmarynowa. Pęczek rozmarynu umyj i osusz. Gałązki włóż do butelki. Dodaj 8 ząbków czosnku. Zalej oliwą. Odstaw na 4–5 dni. Cytrynowa. Dużą cytrynę sparz. Osusz i obierz ją z żółtej skórki (białe części są gorzkie!) S

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (09:05)

    Składniki: 60 dag ziemniaków , 2 cebule, 4 marchewki, słoiczek majonezu, słoiczek startych buraków, 5 pokrojonych filetów śledziowych, szczypiorek, sól, oliwa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 lutego (13:00)

    Składniki na 6 porcji: ● puszka soczewicy gotowanej na parze ● 5 plastrów papryki konserwowej ● woreczek ryżu ● puszka tuńczyka w sosie własnym ● pół świeżego ananasa ● natka pietruszki ● po łyżce majonezu i jogurtu greckiego ● 5 suszonych pomidorów suszonych ● sól ● pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 24 lutego (08:00)

    Skład na 6 porcji: ● 2 małe buraki ● dojrzałe awokado ● 2 podwójne filety śledziowe w zalewie octowej ● 6 łyżek majonezu ● 4 jaja ● cytryna ● oliwa ● natka ● sól i pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 24 lutego (08:00)

    Składniki: garść szpinaku, mrożone maliny, 10 dag szynki konserwowej, 2 czerwone cebule, 10 dag sera feta. Sos: łyżka posiekanej mięty, łyżka miodu, oliwa, 2 łyżki soku z cytryny, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

    ✓Do warzywnego torcika możesz użyć różnego rodzaju warzyw, ale także sera lub usmażonego kurczaka. ✓ Sałatki, które serwujesz w porze obiadu, podaj z sosem na bazie majonezu, bo jest on bardziej sycący. Natomiast sałatki, które przygotujesz na kolację, możesz podać z sosem winegret lub innym na bazie oliwy. ✓Sałatki polewaj sosem i posól na kilka chwil przed ich podaniem na stół. Wtedy sałatka będzie wyglądała i smakowała świeżo i smacznie. ✓Sałatkę na tak szczególne świ

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

    Składniki dla 6 osób. Sałatka: 3 garście mieszanki sałat • 15 dag makaronu kokardki • 6 jajek • czerwona papryka lub 2 pomidory • 4 łyżki groszku zielonego konserwowego • sól • pieprz. Sos: 3 łyżki majonezu • 2 łyżki śmietany 18 proc. • łyżka jogurtu naturalnego • pół ząbku czosnku • szczypta ziół prowansalskich • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

    Składniki dla 6 osób: 2 puszki tuńczyka w sosie własnym • puszka groszku konserwowego • 2 łyżki serka ricotta lub mascarpone • 2 awokado • łyżeczka octu balsamicznego • sok z cytryny • gałązki rozmarynu • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

    Składniki dla 4 osób. Sałatka: 3 granaty • 3 pomidory • pomarańcza • 2 żółte papryki • czerwona cebula • seler naciowy • świeża kolendra • natka pietruszki • sól • pieprz. Sos: sok z połowy cytryny • 2 łyżki oliwy z oliwek • szczypta cukru • sól • pieprz ziołowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0