Reklama
  • Piątek, 17 lutego (14:05)

    Składniki: 400 g makaronu penne, 2 puszki białej fasoli, 100 g czarnych drylowanych oliwek, 3 średnie pomidory, 3 łyżki octu balsamicznego, łyżka musztardy miodowej, 8 łyżek oleju, 300 g sera feta, listki świeżej bazylii, sól, pieprz, cukier.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 lutego (14:05)

    Składniki: ½ główki sałaty, limonka, grillowana pierś kurczaka, puszka czer wonej fasoli, puszka kukurydzy, 3 pomidory, 100 g startego żółtego sera, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lutego (14:00)

    Składniki: 50 dag ziemniaków, 1-2 cebule, 1-2 korniszony, 3 filety śledziowe, wcześniej dobrze wymoczone, 1 puszka drobnej białej fasoli, sól, pieprz, 1 słoik (5 dag) kaparów, 10 dag majonezu, 1-3 łyżki mleka, 1 łyżka soku z cytryny, 15 dag parmezanu, koperek do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lutego (14:00)

    Składniki: 50 dag ziemniaków, 2 małe czerwone cebule, 4-6 łyżek octu owocowego, 15 dag marynowanych buraków ćwikłowych, sól, 4 wymoczone śledziowe filety, kminek mielony, 15 dag kwaśnej śmietany, 25 dag jogurtu, pieprz, 4 łyżki wódki kminkowej, 1 łyżka cukru, 1 jabłko 1 słoik (52 ml) kaparów, 1/2 pęczka szczypiorku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lutego (08:05)

    Składniki na 4-6 porcji: 15 dag kaszy kuskus, 1 puszka groszku konserwowego, 1 kwaśne jabłko, 3 marchewki, 3 łyżki gęstego majonezu, 2 łyżki musztardy,sól, pieprz świeżo mielony, kilka gałązek natki pietruszki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lutego (08:00)

    Składniki: ogórek, 4 pomidory, 4 cebule, 3 łyżki oliwy, natka pietruszki, 20 dag sera feta, papryka, łyżeczka octu winnego, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 lutego (15:00)

    Składniki: 4-5 filetów śledziowych, 2 cebule, 2 marchewki, 3 buraki, 3 jabłka, majonez.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 lutego (15:00)

    Składniki: opakowanie paluszków krabowych, 100 g ryżu, puszka kukurydzy konserwowej, długi zielony ogórek, 1/2 pęczka selera naciowego. Na sos: 3 łyżki majonezu, 3 łyżki jogurtu naturalnego, pęczek koperku, sól, pieprz cytrynowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 lutego (15:00)

    Składniki: mały kalafior, puszka ananasa, 2-3 limonki, 3 łyżki śmietany 18 proc., kawałek świeżego imbiru, sól, cukier.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 lutego (15:00)

    Składniki: 2 średnie cukinie, 100 g szpinaku baby, duży ząbek czosnku, 125 g (opakowanie) solonych orzeszków ziemnych, 5 łyżek octu win nego z czerwonego wina, oliwa z oliwek, sok wyciśnięty z limonki, 250 g sera feta, oregano, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0